واحد کارگزینی:

امور اداری مربوط به استخدام، تردد و نظارت و پیگیری فعالیت های نیروی انسانی و تعامل با مدیریت های ذی ربط در ستاد مرکزی دانشگاه بر عهده کارگزینی معاونت غذاو دارو می باشد.

شرح وظایف:

- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی

- صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت  ، ترفیع طبق مقررات

- صدور احکام افزایش  سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و    مقررا ت مربوط 

- انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)

- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر

- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل

- انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده  –تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط

- تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا

- نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس

- پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند

- تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی بیمارستان جهت پرداخت

- ثبت مرخصی پرسنل بصورت روزانه در سیستم

- پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان

- بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر

- نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان 

- پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس ، جیره غیر نقدی ، مروز کارمند و...                                                             

- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق